Succesfuld opstart af TimeGuru tidsregistrering
FOA gik ‘live’ med TimeGuru tidsregistrering i foråret 2020 og vi har en rolig drift med minimal support.
Derfor tør vi godt kalde implementering og opstart for en succes 🙂
Løsningen anvendes til styring af arbejdstid, flekstid, timebank, kørepenge, udlæg, ferie, fravær, løn- og vagttillæg, projekter og statistik.
TimeGuru er integreret med Microsoft Azure AD brugerintegration og KMD perspektiv lønsystem. Yderligere, er der integreret med Navision til overførsel af finansposter.
Implementeringen er lavet i samarbejde med et velforberedt projekt team fra FOA, som særligt har haft fokus på brugervenlighed, integrationer og undervisning. Implementeringen er gennemført med følgende tidsplan:
- November 2019 – Indgåelse af aftale.
- Februar 2020 – Integrationer og ønskede tilpasninger færdigmeldes.
- Marts – April 2020 – Uddannelse, test og opstart for udvalgte.
- 1. Maj 2020 – Opstart/Go live for alle brugere.
BUPL, Fødevareforbundet og NEXT uddannelse vælger TimeGuru
Vi er stolte af at BUPL, Fødevareforbundet NNF og NEXT uddannelse københavn nu også har valgt TimeGuru tidsregistrering til deres medarbejdere.
Vi takker for tilliden og glæder os til at færdiggøre implementeringerne om kort tid.
Kontakt os hvis du vil høre hvad TimeGuru kan gøre for din virksomhed.
Vi stiller gerne op til en uforpligtende gennemgang af Dine behov.
Se også vores beskrivelse af modulet tidsregistrering og de mange smarte funktioner.